ابزار منو ثابت

باز آمدم

شاد آمدم ، شاد آمدم

شاد آمدم ، شاد آمدم

شاد آمدم ،  شاد آمدم

شاد آمدم ، شاد آمدم

شاد آمدم ، شاد آمدم

شاد آمدم ، شاد آمدم

شاد آمدم ،  شاد آمدم

شاد آمدم ، شاد آمدم

از جمله آزاد آمدم

از جمله آزاد آمدم

 چندین هزاران سال شد، تا من به گفتار آمدم ، تا من به گفتار آمدم

 چندین هزاران سال شد، تا من به گفتار آمدم ، تا من به گفتار آمدم

 چندین هزاران سال شد، تا من به گفتار آمدم ، تا من به گفتار آمدم

 من مرغ لاهوتی بُدم ، دیدی که ناسوتی شدم

من مرغ لاهوتی بُدم ، دیدی که ناسوتی شدم

من مرغ لاهوتی بُدم ، دیدی که ناسوتی شدم

من مرغ لاهوتی بُدم ، دیدی که ناسوتی شدم

من مرغ لاهوتی بُدم ، دیدی که ناسوتی شدم

من مرغ لاهوتی بُدم ، دیدی که ناسوتی شدم

دامَش ندیدم ناگهان ، دامَش ندیدم ناگهان

در وی گرفتار آمدم ، در وی گرفتار آمدم

بازآمدم بازآمدم ، بازآمدم بازآمدم ،

 از پیش آن یار آمدم ، از پیش آن یار آمدم

در من نِگر در من نِگر

بهر تو غمخوار آمدم ، بهر تو غمخوار آمدم

 

حافظ ناظری – شهرام ناظری 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 اسفند 1393برچسب:,

] [ 9:42 ] [ دلشوره ]

[ ]